Are nume german, buletin de Braşov şi un CV parafat în Austria, care include celebre branduri de modă „Made in Italy". De ce a ales Stephan Pelger să facă afaceri în Bucureşti?
O haină scurtă, din blană de vulpe polară, un costum de ski roz-aprins şi o fustă înflorată, creată prin reinterpretarea unui material folosit pentru confecţionarea genţilor, împart un stender în atelierul lui Stephan Pelger. Într-o altă epocă, toate aceste piese ar fi avut poate privilegiul de a se afla în garderoba actriţei Audrey Hepburn: suficient de feminină, dar şi de curajoasă pentru a pune în valoare combinaţiile inedite de mătase, neopren, plastic sau stofă pe care designerul în vârstă de 31 de ani le propune, de şase ani încoace. Dacă s-ar fi născut cu vreo 50 de ani mai devreme, Stephan ar fi aspirat fără rezerve la un loc în dulapul celebrei „My Fair Lady". „Pe la zece ani, desenam rochii inspirate de costumele purtate de Hepburn în acel film", îşi aminteşte el, aşezat pe un scaun de bar, în atelierul pe care-l visa în copilărie.
Tocmai a terminat de schiţat colecţia pentru Mercedes-Benz Fashion Week de la Berlin. Este unul dintre designerii selectaţi, alături de nume precum Escada Sport sau Hugo by Hugo Boss, pentru evenimentul de modă patronat de brandul auto german, la sfârşitul lunii ianuarie. După ce i-au văzut cele 40 de ţinute create pentru eveniment, organizatorii Mercedes-Benz Fashion Week l-au ales să închidă festivalul. Un motiv de mândrie pentru tânărul braşovean, care se prezintă simplu: „Stephan Pelger din România".
Din 20 ianuarie, el reprezintă România şi la emisiunea de modă „Fashion & Fame", difuzată în prime-time la cel mai vizionat post de televiziune german, PRO7.
Pe reţeta celebrei emisiuni „Project Runway" din SUA, şapte designeri au fost aleşi din câteva mii de candidaţi pentru a se întrece în tipare, modele şi cusături în faţa unui j