Starbucks a deschis oficial cea mai mare cafenea din România, acţiune care face parte din planul de extindere a companiei pe piaţa românească, printr-o investiţie de 300.000 de euro. Situată în Bucureşti Mall, noua cafenea este, în acelaşi timp, şi prima din Europa de Sud-Est în care a fost implementat noul concept global de design „Regional Modern" Starbucks.
„Am ales România pentru a lansa noul concept de design Starbucks în această parte a lumii, ţinând cont de faptul că românii au primit cu mare deschidere brandul nostru, pentru a celebra succesul nostru aici şi pentru a oferi mulţumirile noastre speciale clienţilor loiali de aici. Recunoaştem importanţa unei dezvoltări continue, în acord cu preocupările, stilul de viaţă şi valorile clienţilor noştri, pentru a fi în prim-plan pe o perioadă cât mai îndelungată. De aceea, strategia noului design global al cafenelelor Starbucks este crearea unei experienţe reînvigorante pentru clienţii noştri: noua cafenea este mai mare şi mai luminoasă, oferind clienţilor noştri o experienţă Starbucks la o nouă dimensiune." a declarat Jim Brandon, Managing Director Marianopolous Coffee Company România, Grecia, Cipru şi Bulgaria.
Dezvoltată pe două etaje, noua cafenea Starbucks se întinde pe 360 de metri pătraţi şi oferă clienţilor 145 de locuri, plus cele în aer liber, într-o atmosferă lounge, stilată şi elegantă. Pardoseala de ciment colorat, folosită pentru parter îi un look modern-industrial, în timp ce la etaj se regăseşte un mediu cald şi primitor, creat prin picturile murale tradiţionale şi scândurile de lemn ca elemente de design. Pentru construcţia cafenelei s-au utilizat materiale autohtone, inclusiv elemente reciclate acolo unde a fost posibil.
Tejgheaua şi scaunele înalte crează atmosfera unui espresso bar original, perfect pentru pauze scurte, re-energizante. Măsuţele pentru citit, accesul la interne