Final Distribution a încheiat anul 2010 cu o cifră de afaceri de peste 4 milioane euro, menţinându-se la nivelul anului 2009, a anunţat, într-un comunicat, importatorul şi distribuitorul brandurilor de materiale de construcţii Gerard, Delta şi Keylite.
Pentru 2011 compania estimează o creştere a cifrei de afaceri cu aproximativ 20% faţă de 2010, pe fondul finalizării unor investiţii de 500.000 euro într-un nou segment de activitate în semestrul II al anului trecut. "Chiar dacă 2010 a fost în continuare un an dificil pentru piaţa materialelor de construcţii, am reuşit să ne menţinem volumul vânzărilor pentru produsele din portofoliu la nivelul anului 2009. În plus, 2010 a fost pentru Final Distribution un an al investiţiilor în dezvoltare. Am realizat investiţii de peste 500.000 euro, fapt care o să se reflecte şi la nivelul rezultatelor din 2011, pentru care estimăm o creştere de 20% a cifrei de afaceri", a declarat, în comunicat, Dan Mircescu, director general Final Distribution.
Cea mai mare pondere din cifra de afaceri din anul 2010 a fost reprezentată de vânzările realizate pentru ţigla metalică cu acoperire de piatră naturală Gerard, cu un procent de 65% din totalul vânzărilor înregistrate.
Final Distribution deţine peste 70% din piaţa ţiglei metalice cu acoperire de piatră naturală, prin ţigla Gerard care are în acest moment cea mai mare pondere în portofoliul companiei, urmată de membranele de protecţie pentru acoperiş şi fundaţii Delta, cu o pondere de 21%. În aprilie 2010 compania şi-a completat portofoliul de produse cu brandul irlandez de ferestre de mansardă Kezlite.
Final Distribution activează ca importator şi distribuitor pe piaţa materialelor de construcţii premium din România oferind soluţii pentru acoperiş, ferestre de mansardă şi membrane de protecţie pentru acoperiş şi fundaţii.
Final Distribution a încheiat anul 2010