Fair Value, integrator local de solutii de business SAP, a avut anul trecut o cifra de afaceri de 14,7 milioane de lei (3,5 mil. euro) dublu fata de nivelul atins in urma cu doi ani de 7,3 milioane de lei (1,72 mil. euro).
Compania a inregistrat in 2010 un profit brut de 1,4 milioane de lei (0,33 mil. euro), in crestere cu peste 25% fata de anul precedent, datorita investitiilor derulate in majorarea portofoliului de solutii.
Obiectivul principal al integratorului in 2010 a fost largirea portofoliului de solutii, compania adaugandu-si inca cinci produse.
“Anul 2010 a fost prima etapa din planul de dezvoltare pe care l-am gandit si ale carei baze le-am pus in 2009 pentru urmatorii trei ani. Am stabilit astfel un plan investitional bazat pe reinvestirea profitului din anii precedenti”, a declarat Metodiu Mehmet, fondatorul si directorul general al Fair Value.
Pentru acest an, managerul estimeaza un avans cu aproximativ 20% a businessului comparativ cu 2010, la in jur de 17,6 milioane de lei (4,1 mil. euro) si un profit brut de peste1,6 milioane de lei (0,37 mil. euro).
“Pentru Fair Value, anul acesta este cel al investitiilor in forta de vanzari si marketing si al consolidarii directiilor noi de business, prin cresterea cu 100% a proiectelor din aceasta zona. Astfel, daca in 2010 numarul clientilor a crescut cu 30%, pentru anul acesta planurile noastre vizeaza un avans cu aproximativ 50 de procente”, a adaugat Mehmet.
Astfel, pentru 2011 si 2012, compania vizeaza dezvoltarea participarea la proiecte nationale de informatizare a administratiei publice centrale.
In 2009, Fair Value avea un numar mediu de 23 de angajati, iar anul trecut a ajuns la 27 de salariati. Pentru acest an, integratorul vrea sa majoreze personalul cu 40%.
In ceea ce priveste piata locala a aplicatiilor software, Metodiu Mehmet a subliniat