Îngrijorat că după desfiinţarea Direcţiei de Turism din subordinea CJC autoritatea judeţeană a rămas fără oameni care să promoveze partea turistică a judeţului, aşadar şi fără materiale promoţionale care i-ar fi atras pe cei care ar fi vizitat standurile CJC-ului la diferite târguri naţionale şi internaţionale, preşedintele CJC a dat ieri peste două milioane de lei pentru promovarea imaginii judeţului Constanţa.
Potrivit hotărârii votate ieri de consilierii judeţeni, banii alocaţi vor fi folosiţi pentru achiziţionarea de materiale promoţionale necesare, precum hărţi turistice de buzunar şi hărţi mari cu judeţul, pliante cu prezentarea siturilor arheologice, pliante cu precizarea lăcaşurilor de cult, mape de prezentare şi DVD-uri cu filmul de prezentare al judeţului. Banii vor fi daţi Direcţiei de Coordonare Instituţii Subordonate, condusă în acte de Carmen Vasile, sub directa îndrumare a lui Cristian Zgabercea, consilierul de la cabinetul preşedintelui CJC, Nicuşor Constantinescu, fără de care nu mişcă nimic în sediul din strada Petru Rareş. Îngrijorat că după desfiinţarea Direcţiei de Turism din subordinea CJC autoritatea judeţeană a rămas fără oameni care să promoveze partea turistică a judeţului, aşadar şi fără materiale promoţionale care i-ar fi atras pe cei care ar fi vizitat standurile CJC-ului la diferite târguri naţionale şi internaţionale, preşedintele CJC a dat ieri peste două milioane de lei pentru promovarea imaginii judeţului Constanţa.
Potrivit hotărârii votate ieri de consilierii judeţeni, banii alocaţi vor fi folosiţi pentru achiziţionarea de materiale promoţionale necesare, precum hărţi turistice de buzunar şi hărţi mari cu judeţul, pliante cu prezentarea siturilor arheologice, pliante cu precizarea lăcaşurilor de cult, mape de prezentare şi DVD-uri cu filmul de prezentare al judeţului. Banii vor fi daţi Direcţiei de Coordonare Inst