Transportul public bucureştean se schimbă la faţă. Însă abia din 2020. Acesta este anul probabil în care o nouă magistrală de metrou, prima de după Revoluţie, va străbate Capitala, scrie Gândul.
"Am optat pentru un parteneriat public privat pentru că resursele statului sunt relativ reduse în această perioadă. Iar 2020 este un termen fezabil pentru finalizarea lucrărilor în măsura în care găsim un partener serios", a declarat pentru gândul Gheorghe Udrişte, directorul general al Metrorex.
Magistrala a VII-a va străbate traseul Bragadiru - Alexandriei - Rahova - Piaţa Unirii - Moşilor - Obor - Colentina - Voluntari. Linia de metrou va avea aproximativ 25 de kilometri, 30 de staţii, un depou şi o parcare. Reţeau actuală a Metrorex cuprinde circa 67 de kilometri de cale dublă şi 49 de staţii. Citiţi mai mult despre noua linie de metrou a Bucureştiului pe www.gandul.info
Transportul public bucureştean se schimbă la faţă. Însă abia din 2020. Acesta este anul probabil în care o nouă magistrală de metrou, prima de după Revoluţie, va străbate Capitala, scrie Gândul.
"Am optat pentru un parteneriat public privat pentru că resursele statului sunt relativ reduse în această perioadă. Iar 2020 este un termen fezabil pentru finalizarea lucrărilor în măsura în care găsim un partener serios", a declarat pentru gândul Gheorghe Udrişte, directorul general al Metrorex.
Magistrala a VII-a va străbate traseul Bragadiru - Alexandriei - Rahova - Piaţa Unirii - Moşilor - Obor - Colentina - Voluntari. Linia de metrou va avea aproximativ 25 de kilometri, 30 de staţii, un depou şi o parcare. Reţeau actuală a Metrorex cuprinde circa 67 de kilometri de cale dublă şi 49 de staţii. Citiţi mai mult despre noua linie de metrou a Bucureştiului pe www.gandul.info