Federaţia Uniunea Asociaţiilor de Proprietari Brăila reaminteşte conducerilor asociaţiilor de proprietari şi membrilor acestora că până la sfârştiul lunii martie 2011 trebuie să convoace o adunare generală a proprietarilor membrii ai asociaţiei, în conformitate cu actele normative în vigoare.
Conform Legii 230/2007, în perioada 1 ianuarie - 31 martie, toate asociaţiile de proprietari din municipiul Brăila trebuie să organizeze adunări generale. În cadrul acestora, membrii asociaţiei fie trebuie să îşi reconfirme votul pentru vechea conducere, fie să aleagă o nouă structură de conducere dacă mandatul pentru care a fost aleasă a expirat.
"Pe ordinea de zi a şedinţei vor trebui incluse în mod obligatoriu analiza şi aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli, stabilirea fondurilor de rulment şi reparaţii, remuneraţia conducerii asociaţiei, prezentarea situaţiei restanţierilor din cadrul asociaţiei şi măsurile luate, precum şi situaţia plăţilor către furnizorii de servicii, raportul cenzorului, modalitatea de repartizare a diferenţelor de apă şi altele", a declarat Marian Covache, preşedintele FUAP Brăila.
Depunerea situaţiilor financiare anuale
Asociaţiile de proprietari care au optat pentru conducerea contabilităţii în partidă simplă trebuie să depună la compartimentele specializate în sprijinirea şi îndrumarea asociaţiilor de proprietari din cadrul Consiliului Local situaţia soldurilor elementelor de activ şi pasiv, până la data de 1 martie pentru situaţia existenta la 31 decembrie şi până la data de 1 septembrie pentru situaţia existentă la 30 iunie.