In cazul in care afacerea pe care o conduceti a supravietuit ultimilor ani sau daca vreti sa lansati un business in urmatoarea perioada puteti apela la metode de crestere printre care extinderea in strainatate in tari precum Brazilia sau Rusia sau folosirea canalelor de socializare, scrie publicatia The Entrepreneur.
1. Incercati sa va extindeti in strainatate
In timp ce Statele Unite ale Americii s-au luptat cu criza economica, tarile din asa-zisul BRIC (Brazilia, Rusia, India, China) si alte state din regiunea Asia Pacific, s-au bucurat de conditii economice mult mai bune, iar o alternativa ar fi sa va extindeti in aceste tari cu ajutorul internetului.
Primul pas este sa verificati capacitatea site-ului de a prelua tranzactii internationale, apoi sa va pregatiti pentru a primi comenzi din mai multe tari si sa va descurcati cu diferitele monede utilizate.
De asemenea, asigurati-va ca aveti cash si cunostinte care sa va ajute in cazul in care site-ul se confrunta cu probleme tehnice.
2. Fiti creativi
In ultimii ani, stagnarea creditarii a fost unul dintre cele mai mari obstacole pentru micile business-uri, in special pentru cele aflate la inceput.
Lipsa de fonduri a fortat antreprenorii sa devina mai creativi in ceea ce priveste metodele de a-si colecta banii pentru lansarea companiei.
Aceste lucruri a inclus negocierea unor termene mai bune de plata cu clientii ori furnizorii prin contracte preplatite ori flexibile ceea ce a dus la obtinerea de cash mai rapid.
3. Considerati social media o baza de date interactiva si incercati sa fiti prezenti pe retelele de socializare Facebook, LinkedIn ori Twitter.
Puteti utiliza aceste canale pentru a crea o identitate pentru compania si produsele pe care le vindeti sau chiar pentru clienti.
Oferiti informatii despre produse sau despre modul in c