Veniturile din publicitate se vor tripla, ajungând la 150 milioane dolari, anul acesta
Compania trebuie să îşi mărească numărul de utilizatori şi să demonstreze că promovarea pe paginile sale este eficientă
Anul acesta, veniturile din publicitate ale Twitter se vor tripla, ajungând la 150 milioane dolari, în contextul în care din ce în ce mai multe companii folosesc site-ul de socializare pentru a trimite mesaje de marketing, potrivit companiei de cercetare EMarketer Inc, informează Bloomberg.
Vânzările de publicitate ale Twitter, care a introdus programul de publicitate în aprilie anul trecut, ar putea atinge 250 milioane de dolari, în 2012, a afirmat Debra Aho Williamson, analist la EMarketer, care a lansat săptămâna trecută primul raport multianual despre reţelele de socializate. Printre companiile care se promovează pe Twitter se numără Nissan Motor, Hewlett-Packard şi Starbucks.
Peste 175 milioane de useri
Twitter, care are, la nivel global, peste 175 milioane de useri, concurează cu companii foarte mari, precum Google şi Facebook.
Compania trebuie să îşi mărească numărul de utilizatori şi să demonstreze, în acelaşi timp, că postările pe paginile sale sunt eficiente, a explicat Debra Aho Williamson.
Un studiu din luna decembrie al Pew Research Center spunea că doar 8% din internauţii din Statele Unite utilizează Twitter, a continuat aceasta.
"Compania atrage, cu siguranţă, agenţiile de publicitate", a mai spus analistul, adăugând că diferenţa este reprezentată de modul în care Twitter poate demonstra acestor agenţii că promovarea are rezultate. "Cred că 2011 va fi anul în care vom afla mai multe detalii", a mai spus Debra Aho Williamson.
Twitter, companie fondată în 2006, a anunţat luna trecută că valorează 3,7 miliarde dolari, după ce a primit o finanţare de 200 de milioane de dolari de l