În centrele comerciale din întreaga ţară, cumpărătorii sunt asaltaţi cu oferte care mai de care mai atrăgătoare, iar anunţurile care promit produse la preţuri de nimic fură ochii clienţilor. Sursa: VLAD STĂNESCUSursa: Vlad Stanescu
1 /.
Comercianţii din Bucureşti au dat startul sezonului reducerilor din luna ianuarie, însă îşi aşteaptă clienţii cu promoţii şi în februarie. În cel mai mare mall din estul Europei, Afi Palace Cotroceni, peste 50 de retaileri s-au înscris în campania "Mega lichidare de stoc", cum sunt Anna Cori, Bata, C&A, Camaieu, Champion, Cropp Town, Diverta, Depot 96, Ecco, Fox, Franco Feruzzi, Gaz It, GMT Greenwatch, House, Hush Puppies, House of Art, Il Passo& Tosca Blu, Kids Corner, Kenvelo, Levis, Leonardo, La Femme, Lee Cooper, Motor, Motivi, Nissa, New Yorker, People's Fashion Gallery, Oviesse, Office Shoes, Oltre, Optiplaza, Otter, Pada Murre, Penti, Pepper, Plusoptic, Police, Premaman, Reflections, Reserved, Smyk, Sisley, Skiny, Stone Creek, Takko Fashion, Veronesse, Vincenti, Zig Zag. Aceasta va debuta astăzi şi va dura trei zile.
Clienţii vor putea profita de discount-uri de minimum 70%. Produsele la ofertă vor fi expuse pe culoarele centrului comercial, iar magazinele partenere vor fi marcate diferit, prin expunerea produselor incluse în promoţie pe mese poziţionate în faţa magazinului.
Până pe 1 martie, la Fashion House Outlet, se derulează campania "Reduceri de şoc": preţurilor de outlet, care sunt deja reduse, tot anul, cu până la 70% faţă de magazinele obişnuite, li se aplică discounturi suplimentare. Astfel, preţurile afişate de comercianţi ajung să fie cu până la 90% mai mici comparativ cu cele din magazinele tradiţionale.
Clienţii pot învârti "Roata câştigurilor", care le oferă posibilitatea de a câştiga un premiu, cu condiţia să fi achiziţionat ceva din Vitantis Shopping Center. De