Revista ARTA îşi propune să ofere o imagine de ansamblu asupra scenei vizuale româneşti, cu accent pe noile media (foto, video, instalaţie, multimedia), dar şi pe tehnicile tradiţionale (pictură, sculptură, grafică, arte decorative), în corelaţie cu noile forme de experiment vizual din alte domenii, precum filmul, sociologia, dansul, antropologia, arhitectura şi urbanismul. Proiectele inter şi transdisciplinare sunt privilegiate şi, prin ele, o înţelegere nouă a vizualului ca un domeniu de vârf al cercetării noii sensibilităţi a epocii noastre, marcate de urbanism, mass-media, tehnoştiinţe şi globalism. Editată de Uniunea Artiştilor Plastici din România în limbile română şi engleză, revista ARTA este şi o carte de vizită exigentă şi elegantă, orientată către spaţiul artistic internaţional.
Revista ARTA îşi propune să ofere o imagine de ansamblu asupra scenei vizuale româneşti, cu accent pe noile media (foto, video, instalaţie, multimedia), dar şi pe tehnicile tradiţionale (pictură, sculptură, grafică, arte decorative), în corelaţie cu noile forme de experiment vizual din alte domenii, precum filmul, sociologia, dansul, antropologia, arhitectura şi urbanismul. Proiectele inter şi transdisciplinare sunt privilegiate şi, prin ele, o înţelegere nouă a vizualului ca un domeniu de vârf al cercetării noii sensibilităţi a epocii noastre, marcate de urbanism, mass-media, tehnoştiinţe şi globalism. Editată de Uniunea Artiştilor Plastici din România în limbile română şi engleză, revista ARTA este şi o carte de vizită exigentă şi elegantă, orientată către spaţiul artistic internaţional.