Carpatair, compania aeriană cu hub la Timişoara, intră pe piaţa turismului de vacanţă, lansând pachete personalizate City Breaks pentru 10 dintre destinaţiile operate în Italia, Grecia şi Germania.
Noul serviciu Carpatair asigură clienţilor transport dus-întors şi 3 nopţi de cazare la hoteluri de 3 şi 4 stele (mic-dejun inclus) pentru 6 destinaţii din Italia, 3 destinaţii din Germania şi o destinaţie din Grecia. Adiţional, compania oferă asistenţă gratuită în configurarea pachetelor personalizate de vacanţă, în funcţie de preferinţele de călătorie.
„Prin această ofertă turistică tip City Breaks, Carpatair intră puternic pe segmentul operatorilor de turism de vacanţă din România, încurajând turismul de tip out-going în rândul românilor, prin oferte special configurate pentru ei în funcţie de cerinţele şi necesităţile fiecaruia'' declară Paula Ardelean, vicepreşedinte Marketing & Vânzări.
Carpatair City Breaks presupune configurarea unui pachet personalizat de călătorie pentru fiecare client care solicită oferta.
„Vacantele scurte, tip City Breaks au crescut în preferinţele românilor în ultima perioadă, aceştia având mai puţin timp la dispoziţie, dar şi bugete mai mici pentru vacanţă. Prin astfel de oferte turistice dorim să stimulăm vacanţele adiţionale în rândul românilor, faţă de vacanţele de bază din perioadă concediilor. Acest tip de pachet este atractiv în primul rând pentru consultanţa gratuită care este oferită în planificarea călătoriei, care dă posibilitatea de a economisi timp în căutarea celor mai bune variante" adaugă Paula Ardelean.
Ultima ofertă lansată de Carpatair a fost concepută pentru Carnavalul de la Veneţia 2011, oferind transport dus-întors şi 3 nopţi de cazare la hotel de 4 stele în Veneţia, la preţuri începând de la 298 euro+taxe. Adiţional, clienţii pot selecta şi rezerva în