Compania Cesarom mizează în acest an pe dublarea ratei de creştere a cotei de piaţă în condiţiile în care aceasta va raporta o scădere cu un procent de 10%, similar celui din 2010, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Cel mai mare producător de plăci ceramice de pe piaţa locală mizează în 2011 pe o creştere de 4 procente a cotei de piaţă, de la 38% în 2010, la 42% în acest an. De asemenea, Cesarom estimează menţinerea cifrei de afaceri la nivelul anului trecut. În 2010, compania a înregistrat un business de 38,5 milioane de euro, în creştere cu 10% comparativ cu anul precedent.
"Interesul în creştere pentru produsele din potofoliu, lansarea celor şase noi colecţii şi majorarea numărului de parteneri la nivel naţional vor contribui la avansul cotei de piaţă în acest an", a declarat Eduard Măcărescu, Directorul de Operaţiuni al Cesarom.
F. A. Compania Cesarom mizează în acest an pe dublarea ratei de creştere a cotei de piaţă în condiţiile în care aceasta va raporta o scădere cu un procent de 10%, similar celui din 2010, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Cel mai mare producător de plăci ceramice de pe piaţa locală mizează în 2011 pe o creştere de 4 procente a cotei de piaţă, de la 38% în 2010, la 42% în acest an. De asemenea, Cesarom estimează menţinerea cifrei de afaceri la nivelul anului trecut. În 2010, compania a înregistrat un business de 38,5 milioane de euro, în creştere cu 10% comparativ cu anul precedent.
"Interesul în creştere pentru produsele din potofoliu, lansarea celor şase noi colecţii şi majorarea numărului de parteneri la nivel naţional vor contribui la avansul cotei de piaţă în acest an", a declarat Eduard Măcărescu, Directorul de Operaţiuni al Cesarom.
F. A.