O constănţeancă reclamă că i s-a prelungit abuziv contractul de firma Canal S, iar un bucureştean are de plătit penalităţi mult mai mari decât factura restantă.
O constănţeancă e nemulţumită de faptul că nu a putut să rezilieze un contract cu firma de cablu Canal S. Mai mult, compania i-a prelungit contractul cu încă doi ani fără ca ea să-şi fi dat acordul. Şi un bucureştean reclamă firma de cablu Boom pentru că i-a pus penalităţi uriaşe pentru o ultimă factură pe care nu ar fi plătit-o.
Dată pe mâna recuperatorilor
Maria a avut un abonament pentru servicii de cablu din iunie 2007 la Canal S, care a expirat în 2009.
În ultimele trei luni de valabilitate a contractului, femeia susţine că nu a fost în ţară, nu a plătit facturile la cablu, dar, cu toate acestea, contractul ei a fost prelungit cu încă doi ani. "Conform contractului trebuia să-mi taie cablul după două luni de neplată, însă nu s-a întâmplat aşa. Când m-am întors am plătit datoria cu penalizări şi am făcut o cerere de reziliere, pentru care nu am primit număr de înregistrare sub pretextul că pe ei nu-i interesează acest lucru, deoarece contractul meu a fost reactualizat şi prelungit încă doi ani", se plânge femeia.
Problemele nu s-au oprit aici. Pe 3 ianuarie, a primit o somaţie de la recuperatori, în care i solicită să plătească peste 1.200 de lei, în cinci zile.
Reprezentanţii firmei Canal S susţin că, în acest caz, "contractul a încetat prin ajungere la termen. Firma nu mai doreşte să prelungească acest contract din cauza faptului că, pe timpul derularii sale, clienta a înregistrat debite". Ei susţin că femeia nu a depus nicio solicitare cu referire la renunţarea la serviciile lor. "Prin urmare, firma noastră a apelat la o societate acreditată de recuperări creanţe. În consecinţă, ne rezervăm dreptul de a recupera debitele pe cale le