Contractanţii care au câştigat licitaţiile CNADNR sunt Saphir Structures 1991, Romstrade - Ezentis - Euroconstruct Trading 98 SRL, Secol SPA - Secol România SRL, Spedition UMB şi Stranag
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri din România (CNADNR) a încheiat ieri nouă contracte, cu o valoare totală de aproape un miliard de lei fără TVA, câte trei pentru modernizarea DN 6 Alexandria-Craiova şi DN 24 de la graniţa judeţelor Galaţi cu Vaslui până la Craşna, DN 24B Craşna-Albiţa (Vaslui), unul pentru construcţia centurii Caracal şi câte unul pentru modernizarea DN 14 (Sibiu - Mediaş - Sighişoara) şi modernizarea DN 15 şi DN 15 A (Tg. Mureş - Reghin - Sărăţel).
Contractele pentru lucrările aferente modernizării DN 6 au fost încheiate cu firma Saphir Structures 1991 din Israel, Romstrade - Ezentis - Euroconstruct Trading 98 SRL şi Secol SPA - Secol România SRL şi sunt finanţate de Comisia Europeană în proporţie de 69,25% prin Fondul European de Dezvoltare Regională.
Primul lot vizează modernizarea a 42,5 kilometri şi are o valoare de 140,65 milioane lei, fără TVA, din care 96,96 milioane lei reprezintă finanţare nerambursabilă de la Comisia Europeană, restul sumei fiind asigurat de la bugetul de stat. Al doilea contract a fost încheiat cu asocierea Romstrade (România) - Ezentis (Spania) - Euroconstruct Trading 98 (România), are o valoare de 119,36 milioane lei, fără TVA (din care 82,22 milioane lei constituie finanţare europeană) şi vizează modernizarea a 52,8 kilometri. Al treilea lot presupune modernizarea unui tronson de aproape 37 kilometri şi a fost semnat cu firma Secol SPA (Italia) - Secol România pentru 136,56 milioane lei, fără TVA, din care 94,13 milioane lei reprezintă finanţare de la UE, restul fondurilor fiind asigurate de la bugetul de stat.
DN 24, modernizat de Spedition UMB
Şi lucrările pentru modernizare