Un alt site, promovat de o actriţă porno şi care încuraja întâlniri amoroase pentru cei căsătoriţi, a fost de asemenea interzis, deşi era dispus să plătească cele 3 milioane de dolari cât costă difuzarea unui spot de 30 de secunde
Difuzarea unui spot în timpul Super Bowl, cel mai important eveniment sportiv din sportul american, costă, în 2011, între 2,8 şi 3 milioane de dolari. S-ar putea crede că la acest preţ televiziunea americană Fox, cea care transmite meciul dintre Green Bay Packers şi Pittsburg Steelers de pe 6 februarie, ar putea găsi cu greu clienţi, dar nu e nici pe departe adevărat.
Dimpotrivă. Cei de la Fox au vândut, deja, peste 90 la sută din spaţiul de reclame şi chiar şi-au permis să refuze difuzarea a două spoturi.
Unul dintre acestea era pentru JesusHatesObama.com, un site american de satiră şi umor, iar cel de-al doilea, pentru AshleyMadison.com, un site controversat pentru că încuraja întâlnirile amoroase pentru persoane căsătorite cu mottoul "Viaţa este scurtă. Ai o aventură". Şi, ca un "bonus", starul acestei reclame era Savanna Samson, o actriţă porno celebră în SUA.
Interesant este că cei de la Fox au respins acest spot nu pentru că făcea trimitere la site-ul AshleyMadison.com şi nu neapărat pentru imaginile cu conţinut sexual, ci pentru că sloganul firmei nu corespunde cu standardele morale ale televiziunii. La fel de interesant este şi faptul că cei de la AshleyMadison.com se află la al doilea refuz consecutiv, după ce au încercat şi anul trecut să-şi facă reclamă, ceea ce înseamnă că avem de-a face cu o firmă "serioasă", dar care nu este pe placul televiziunilor.
Pentru că mai există şi alt gen de firme care nu au şi nu vor avea niciodată cele 3 milioane de dolari pentru un spot, dar fac în aşa fel încât să fie refuzate de televiziuni după care îşi "vând" povestea unor ziare sau site-uri suficient de nai