Posturile româneşti au avut creşteri ale numărului de telespectatori în ianuarie, chiar dacă nu au ieşit încă la „atac“ cu grilele de primăvară. Pro TV rămâne lider de audienţă cu 410.000 de telespectatori pe minut, la nivel urban, la mare distanţă de Antena 1. Postul 10 TV a intrat în studiul de audienţă.
Românii şi-au petrecut luna ianuarie în faţa televizoarelor. Dovadă că audienţele TV au fie au crescut, fie au stagnat, comparativ cu luna decembrie. Asta în ciuda faptului că multe dintre emisiunile-locomotivă ale televiziunilor sunt încă în vacanţă. Lider în clasamentul audienţelor rămâne acelaşi Pro TV. Televiziunea de divertisment a fost urmărită, în medie, de 410.000 de telespectatori la nivel urvan pe parcursul întregii zile. Diferenţa dintre Pro TV şi competitorul său este norbailă: 127.000 de telespectatori. Postul TV din Băneasa a avut o medie de 282.000 de telespectatori. Televiziunea de ştiri Realitatea TV se menţine pe locul al treilea în audienţe cu o medie de 164.000 de telespectatori pe minut.
Un post nou intrat în măsurătorile de audienţă este nou-lansatul 10TV, a cărui vedetă este „Naşul" Radu Moraru. Televiziunea a fost urmărită în medie de 11.000 de persoane la nivel urban. Rezultatele slabe sunt explicabile prin faptul că televiziunea este abia lansată şi este disponibilă doar în reţeaua RCS&RDS şi pe platforma DTH Digi.
OTV creşte cu crima de la Cernavodă
În ceea ce priveşte prime-time-ul (intervalul 19.00 - 23.00), clasamentul se schimbă cu excepţia primelor două locuri pe care se află Pro TV şi Antena 1. Distanţa dintre cifrele celor două posturi comerciale este şi mai mare: Pro TV a avut o audienţă de 939.000 de telespectatori pe minut, iar Antena 1 562.000.
Pe locul al treilea se află Kanal D, cu o audienţă medie de 336.000 de telespectatori pe minut, potrivit datelor paginademedia.ro. Postul TV a luat devansat