Pe scurt, Google a acuzat compania Microsoft că motorul de căutare Bing nu face altceva decât să copieze rezultatelele Google. De aici a pornit un şir de replici şi contrareplici pe blogurile companiilor şi pe Twitter.
Google şi Microsoft au pornit un război al declaraţiilor pe marginea unui subiect strâns legat de concurenţa directă dintre cei doi giganţi: căutările online. Google este liderul de necontestat pe acest segment, iar Microsoft se străduieşte să ţină aproape prin Bing.
Danny Sullivan, editorul searchengineland.com, a scris un amplu articol despre cum Bing copiază Google în ceea ce priveşte rezultatele căutărilor online.
În replică, Microsoft a publicat un articol pe blogul oficial al Bing, în care nu a făcut referire direct la Google, dar a dezbătut subiectul căutărilor online.
Ulterior, lucrurile au luat-o razna: Frank Shaw, directorul de comunicare al Microsoft, a scris pe Twitter: "Nu vă lăsaţi păcăliţi. Google vrea să schimbe subiectul pentru că sunt cercetaţi în Statele Unite şi Europ pentru manipularea rezultatelor căutărilor online".
Google a postat ulterior pe unul dintre blogurile sale un articol în care încearcă să demonstreze faptul că Microsoft Bing copiază rezultatele căutărilor de pe Google
Microsoft a lansat Bing la sfârşitul lunii mai, în 2009.
Pe scurt, Google a acuzat compania Microsoft că motorul de căutare Bing nu face altceva decât să copieze rezultatelele Google. De aici a pornit un şir de replici şi contrareplici pe blogurile companiilor şi pe Twitter.
Google şi Microsoft au pornit un război al declaraţiilor pe marginea unui subiect strâns legat de concurenţa directă dintre cei doi giganţi: căutările online. Google este liderul de necontestat pe acest segment, iar Microsoft se străduieşte să ţină aproape prin Bing.
Danny Sullivan, editorul searchengineland.com, a scris un amplu arti