Google acuza Microsoft ca motorul de cautare Bing afiseaza aceleasi rezultate ca propriile liste.
Cei la Bing au negat acuzatiile ca ar "copia" rezultatele Google, insa sustin ca folosesc motorul de cautare rival pentru a-si imbunatati relevanta la afisarea rezultatelor.
Intr-un comentariu pe blogul oficial Bing, vicepresedintele motorului de cautare Harry Shum sustine ca prioritatea o reprezinta relevanta cautarii si ca se folosesc peste o mie de pasi in algoritmul de ranking.
"Invatam de la toti clientii nostri", a explicat acesta, precizand ca o parte dintre informatiile din motorul de cautare sunt obtinute de la clienti. "Nu ne-am propus sa construim o varianta a unui motor de cautare existent, suntem de parere ca motorul de cautare trebuie sa ajute mai mult clientii. Acesta este principiul dupa care ne ghidam in fiecare zi", a spus Shum.
Cu toatea acestea, Google sustine ca tehnica nu ar fi corecta si ca cei la Bing sunt ca niste elevi de scoala care copiaza de la colegi.
Reprezentantii Google au descoperit eroarea in vara lui 2010, cand au introdus in motorul de cautare Google cu o eroare de scriere, iar eroarea a fost corectata automat, utilizatorul primid rezultate pentru cuvantul corect. In schimb, motorul de cautare Bing nu afisa rezultate daca respectivul cuvant nu era scris corect.
Repetand testul dupa ceva timp, cei de la Google au constatat ca motorul de cautare Bing afiseaza fix aceleasi rezultate, desi eroarea de scriere nu este corectata. "A fost foarte ciudat. Cum puteau da aceleasi rezultate, daca nu aveau cuvantul scris corect? Daca stiau cum se scrie, ar fi afisat mai multe rezultate relevante pentru cuvantul corect", spun reprezentantii Google.
Google acuza Microsoft ca motorul de cautare Bing afiseaza aceleasi rezultate ca propriile liste.
Cei