Marile magazine îi îmbie zilele acestea pe români cu reduceri substanţiale. Preţurile finale pentru mărfurile de calitate rezonabilă nu sunt însă tocmai mici. Sursa: VLAD STĂNESCU Sursa: VLAD STĂNESCUSursa: VLAD STĂNESCU
1 /.
Cea mai păguboasă strategie presupune să intri zilele astea în vreun mall cu gândul să nu cumperi nimic, doar "să vezi ce mai e prin magazine". Astfel de vânători de chilipiruri de orice fel, "la noroc", sunt, în mod evident, mai predispuşi să cadă în capcană la primul preţ tăiat care le iese în cale.
Cel mai bine e să aveţi în dotare de la bun început o listă cu lucrurile de care aveţi nevoie şi un preţ maxim în dreptul fiecăruia. Nu vă uitaţi neapărat la procentele afişate în vitrină, care mai de care mai îmbietoare: o fi foarte mult 70%, dar nici măcar acest procent nu transformă preţul într-o bagatelă când vorbim despre o pereche de jeanşi care costa iniţial peste 500 de lei.
În plus, trebuie să aveţi în vedere faptul că marfa pe care o veţi avea în faţa ochilor a trecut deja prin filtrul altor "detaşamente" de clienţi.
Cea mai mare aglomeraţie e la patinoar
Ieri, în prima zi de "megareduceri", sau de "reduceri la reduceri", a fost numai bună pentru un test de rezistenţă la cumpărături. Încă de la intrarea în AFI Palace Cotroceni te întâmpină panouri gigantice pe care e scris "70%". Cifra asta pare să fie în trend, după ce "50%" şi-a trăit veacul în lumea comerţului.
Unele magazine au plusat chiar peste acest procent şi au trecut în vitrine "80%", altele şiau scos marfa ieftină pe culoar, ca la un târg oarecare.
Nu s-ar spune că este isterie, nu vezi coloane înaintând încet. E totuşi marţi după-amiază, şi pe gresia lustruită păşesc mai ales studenţi aflaţi între examene şi copii aflaţi în vacanţă. Cea mai mare aglomeraţie pare să fie la patinoar, aproape d