Google, compania care se situeaza pe primul loc in domeniul cautarilor online, trebuie sa treaca de un obstacol major: sa scape de "spammeri".
Acestia sunt, de fapt, administratorii paginilor de pe Internet, care au invatat cum trebuie sa arate si ce trebuie sa contina un site pentru a aparea cat mai sus in cautarile internautilor, desi paginile nu raspund nicidecum la intrebarile utilizatorilor, scrie The Telegraph.
Agitatia rezultatelor irelevante nu a fost iscata din interior, din cadrul companiei, ci in randul clientilor care incep sa descopere ca atunci cand realizeaza diferite cautari pe Net ajung la rezultate irelevante.
Calitatea in scadere a rezultatelor pe Google a fost subiectul mai multor articole in presa internationala in ultimele luni, insa gigantul american sustine ca rezultatele furnizate de motorul sau de cautare "nu au fost niciodata mai bune".
Google sustine ca volumul rezultatelor irelevante, spamul la cautarile in limba engleza, este in prezent mai mic cu peste 50% fata de cel inregistrat in urma cu cinci ani. Nivelul spamului inregistrat la cautari in alte limbi decat engleza este si mai mic, mai spun reprezentantii companiei.
Google, compania care se situeaza pe primul loc in domeniul cautarilor online, trebuie sa treaca de un obstacol major: sa scape de "spammeri".
Acestia sunt, de fapt, administratorii paginilor de pe Internet, care au invatat cum trebuie sa arate si ce trebuie sa contina un site pentru a aparea cat mai sus in cautarile internautilor, desi paginile nu raspund nicidecum la intrebarile utilizatorilor, scrie The Telegraph.
Agitatia rezultatelor irelevante nu a fost iscata din interior, din cadrul companiei, ci in randul clientilor care incep sa descopere ca atunci cand realizeaza diferite cautari pe Net ajung la rezultate irelevante.