* este acuzaţia formulată de un brăilean la adresa hipermarketului Metro * cumpărătorul reclamă faptul că "greşeala" aceasta este o practică frecventă a marilor magazine, care ar trebui stopată de Protecţia Consumatorilor * autorităţile spun însă că ceea ce i s-a întâmplat este un caz singular şi nu se poate vorbi despre un fenomen generalizat * reprezentanţii hipermarketului au specificat că este vorba despre o "eroare regretabilă" şi s-au arătat dispuşi să-i dea clientului banii înapoi
Înşelăciune la casa de marcat. Asta acuză brăileanul Marius C., care se plânge că la hipermarketul Metro i-a fost încasat un singur produs de două ori, fapt ce a dus la un prejudiciu de circa 60 de lei. Reclamantul spune că a observat abia acasă că pe factura în valoare totală de 430 lei, produsul respectiv figurează de două ori. Considerând că nu este vorba despre o greşeală, ci despre o practică folosită frecvent de marile centre comerciale pentru înşelarea clienţilor, brăileanul a făcut reclamaţie la Protecţia Consumatorului. El a menţionat că a făcut acest demers nu pentru a-şi recupera prejudiciul, ci pentru a trage un semnal de alarmă, ca să nu mai aibă probleme şi alţi clienţi. I s-a răspuns, însă, că, deşi are dreptate în ceea ce priveşte cazul semnalat, nu se poate vorbi despre un fenomen generalizat.
"Reprezentanţii agentului economic au recunoscut eroarea şi au fost dispuşi să-i înapoieze reclamantului suma de bani. Instituţia noastră l-a informat în scris că îşi poate recupera banii, însă, din câte am înţeles, acesta a refuzat. Dumnealui acuză faptul că agentul economic respectiv foloseşte frecvent astfel de practici pentru a înşela cumpărătorii. Nu putem verifica o astfel de acuzaţie, deoarece eventualele practici de fraudă nu fac parte din domeniul nostru de activitate. Oricum, până în prezent nu am mai primit reclamaţii de acest gen, referitoare la maga