• "In lunile noiembrie si decembrie ale anului trecut a fost, intr-adevar, mai aglomerat. Probabil, s-au grabit, ca s-a marit taxa, numarul programarilor zilnice fiind de 60 de masini. Inspectorii RAR au lucrat si ore suplimentare pentru a face fata programarilor zilnice", a declarat Petru Constantin, specialist RAR
Odata cu intrarea in vigoare a noii taxe de poluare a disparut si aglomeratia de la ghiseele Registrului Auto Roman (RAR). Importurile de masini second-hand s-au prabusit vertiginos si asta dupa ce Guvernul a marit taxa de poluare la unele categorii de masini chiar si cu 50 la suta. Nu au scapat de noua taxa nici masinile cu Euro 5, care pana acum erau scutite de acest tip de taxa. Asa se face ca randurile de la Registrul Auto Roman Iasi au disparut peste noapte, spre bucuria inspectorilor care trebuiau sa verifice zeci de masini pe zi. Daca in lunile noiembrie si decembrie 2010, mii de ieseni s-au inghesuit la RAR si la Serviciul de Inmatriculari pentru a prinde ultimul tren al taxelor ieftine, acum in curtile institutiilor bate vantul.
Conform reprezentatilor RAR, cei care au facut dovada ca autovehiculul a fost introdus in tara si a fost inregistrat la Finantele Locale pana pe 31 decembrie 2010 beneficiaza de taxa auto veche. "In lunile noiembrie si decembrie ale anului trecut a fost, intr-adevar, mai aglomerat. Probabil, s-au grabit, ca s-a marit taxa, numarul programarilor zilnice fiind de 60 masini. Inspectorii RAR au lucrat si ore suplimentare pentru a face fata programarilor zilnice", a declarat Petru Constantin, specialist RAR.
O afacere fara viitor
In aceasta luna si numarul dosarelor depuse spre analiza la Serviciul de Inmatriculari a scazut cu 25 la suta. In speranta ca vor beneficia, totusi, de taxa auto diminuata la nivelul anului trecut, multi posesori de automobile au decis sa-si inmatriculeze m