Joi, au fost anunţaţi câştigătorii competiţiei de conţinut digital "Povestea ONG-ului meu", organizată de TechSoup, una dintre cele mai vechi şi mai mari agenţii de asistenţă tehnologică non-profit.
"Dat fiind faptul că multe dintre materialele primite au fost foarte creative şi bine realizate, am hotărât ca la faza internaţională a competiţiei să trimitem toate spoturile şi seriile de fotografie care au respectat regulamentul oficial. Astfel, România va fi reprezentată de 24 de organizaţii, aproape o treime din numărul total al înscrierilor", a precizat Ruxandra Popa, PR TechSoup.
Câştigătorii au fost desemnaţi be baza evaluărilor făcute de un juriu de specialitate din care au făcut parte Toader Păun, jurnalist şi specialist new media, regizorii Dorin Moldoveanu şi Ştefan Niţă, Cristian Lupşa, editor "Decât o Revistă", fotograful Bogdan Dincă, regizorul Hanno Hofer, Irina Negrilă, reprezentant "Lume Bună" şi Eugen Erhan, co-creator "Fredo&Pid'Jin" webcomics.
Primul loc a fost ocupat de spotul creat de Samusocial pentru a-şi face cunoscută activitatea.
Pe locul al doilea este un clip video înscris de Habitat for Humanity Cluj, iar pe trei s-a clasat spotul fundaţiei PACT.
În cadrul ediţiei din acest an a concursului s-au acordat şi două premii speciale: regizorii Dorin Moldoveanu şi Ştefan Niţă şi-au pus la dispoziţie serviciile pentru a da naştere unui spot care să spună povestea organizaţiei "Centrul Raţiu pentru Democraţie", iar Bogdan Dincă va realiza o serie de fotografii pentru organizaţia "Komunitas".
TechSoup este una dintre cele mai vechi şi mai mari agenţii de asistenţă tehnologică non-profit din SUA care, din 2010, funcţionează şi în România. Aici sprijină organizaţii non-profit, oferindu-le acces la programele de donare hardware şi software.
De la începutul său, în ianuarie 2002, TechSoup a distribuit mai mult de 1