David Ogilvy, supranumit si “Parintele publicitatii”, ofera in cartea sa, The King of Madison Avenue, cateva directii prin care un blogger isi poate imbunatati activitatea.
1. Consumatorul nu este idiot; poate fi chiar sotia ta
Acest citat se aplica atat marketerilor online, cat si bloggerilor. A trata cititorii blogului tau cu respect reprezinta un obiectiv pe care o parte din cei care detin un blog nu-l il vor atinge prea curand, informeaza Problogger.com.
O completare la cele afirmate mai sus poate reprezenta si urmatorul citat: “Nu scrie niciodata un anunt pe care nu ai vrea ca cei din familia ta sa-l citeasca. Nu obisnuieste sa spui minciuni sotiei tale, asa ca nu i le spune nici sotiei mele”.
2. Cele mai bune idei vin din gluma. Transforma-ti modul de a gandi intr-unul cat mai nostim
Unele dintre cele mai bune informatii si proiecte lansate pe un blog pot aparea din comentariile amuzante ale unor prieteni sau postari de pe Twitter. De regula, ideile care au un impact asupra noastra prezinta interes si pentru cei din jur.
3. Nu te impiedica de lucruri marunte. Tinteste cat mai sus!
Chiar daca trebuie sa iti pastrezi realismul in privinta obiectivelor pe care le ai pentru blogul personal, nu este neobisnuit sa ai aspiratii inalte si sa incerci sa le transformi in realitate. Uneori poti realiza lucrurile la care nu te-ai fi gandit inainte prin intermediul acestui canal de comunicare.
4. Am o teorie potrivit careia cele mai bune reclame/anunturi vin din experienta personala. Cele mai bune proiecte de pana acum provin din experientele acumulate de-a lungul vietii.
Acele anunturi de pe un blog ce provin din experiente reale, din bucurii, emotii, momente mai putin fericite din timpul vietii au cel mai mare impact in randul cititorilor. Spuneti povesti, impartasiti succesul si esecul, fiti voi insiva. Cititorii