Site-ul de cumparaturi colective Kuponiada, cel mai nou proiect al publisherului online Internet Corp, a ajuns in trei luni sa fie unul din cele mai populare branduri romanesti pe Facebook, cu peste 100.000 de fani. Despre cum contribuie Facebook la dezvoltarea unui astfel de proiect si despre potentialul pietei de reduceri de grup, intr-un interviu acordat de , managing partner Internet Corp.
Wall-Street: Cum a ajuns Kuponiada la 100.000 de fani pe Facebook?
Mihai Seceleanu: E un produs nou, un produs interesant, care circula viral, care doar prin simpla inscriere a utilizatorului pe site ofera ca premiu o masina interesanta. In plus, am investit foarte multa publicitate prin toata reteaua Internet Corp si nu numai. Am avut un parteneriat cu eJobs; am folosit baze de date ale competitorilor nostri pentru trimiterea de mesaje comerciale prin intermediul lor si am derulat publicitate pe reteaua pe Yahoo !Messenger prin Status Pimp. Si mai avem in proiect pe termen foarte scurt alte cateva canale alternative de promovare online.
Wall-Street: Poti sa-mi dai exemple?
Mihai Seceleanu: Avand in vedere ca unul din obiectivele principale ale Kuponiada in momentul de fata este dezvoltarea bazei de date de abonati, respectiv de fani pe Facebook, si mai putin awareness-ul pe care il putem genera prin forta mediatica de care dispunem prin Wall-Street, Kudika, Garbo, 9AM, Yuppy si Envy, vom intra cu campanii de tip direct response, prin care vom promova ofertele din orasele in care ne aflam.
Wall-Street: Cat ati investit in marketingul Kuponiada pana acum?
Mihai Seceleanu: Pot sa spun ca daca le-am cuantifica impreuna cu suportul de publicitate al Internet Corp, intr-o perioada in care sezonalitatea pietei de publicitate indica o valoare mica si automat un grad mic de ocupare, ceea ce ne permite sa folosim spatiile disponibile pe toata re