La şase luni de la implementarea sistemului în câteva dintre magazinele Mic.ro din Capitală, compania Mercadia va lansa aprilie sistemul de achiziţie a produselor printr-un card de fidelitate în toate magazinele.
Pentru o taxă lunară de 4 lei, primeşti un card de fidelitate şi poţi cumpăra produse în valoarea maximă de 300 de lei. Într-o lună de la data cumpărăturii trebuie să dai banii înapoi, iar plata se face la casă, în magazin.
"A fost un program pilot, iar de la 1 aprilie va funcţiona în toate magazinele. Cardul se poate procura din magazin şi este unul de fidelitate, nu seamănă cu un card bancar. Clienţii vor putea cumpăra produse în limita a 300 de lei, iar perioada de graţie este de o lună, după care se reactivează", a declarat pentru Money.ro, Dan Ionescu, directorul general al Mercadia Holland, firmă controlată de omul de afaceri Dinu Patriciu
"În principal, nu toată lumea va primi credit, ci doar cel care va avea o relaţie apropiată cu băcanul. Responsabilitatea este în întregime a lui, iar în caz de neplată, suma se va recupera din remuneraţia băcanului", a mai declarat pentru Money.ro, Ionescu.
Salariul mediu al unui angajat este de 250 de euro. Dacă băcanul este înşelat de 3 clienţi, acesta îţi pierde salariul pe întreaga lună.
La fiecare nouă unitate Mic.ro deschisă, compania realizează deja o campanie de promovare care face parte din strategia de promovare. Astfel, locuitorii din zona unde se deschide magazinul primesc acasă, un bon valoric ce oferă o reducere de 2 lei la cumpărăturile efectuate în magazinele Mic.ro.
Pe verso, există anumite câmpuri ce trebuie completate şi care cer furnizarea unor date personale precum codul numeric personal, telefonul mobil şi e-mailul, dar şi câţi adulţi şi copii sunt în gospodărie.
"Folosim acesta informaţii pentru a realiza o bază de date pentru diverse programe de fideliz