Compania Olialia (de la Oh-la-la), deţinătoarea hotelului, promovează de mai mult timp blondele, venind de-a lungul vremii cu diferite iniţiative "revoluţionare": înfiinţarea unei formaţii pop de cântăreţe blonde, lansarea unei băuturi răcoritoare creată special pentru femeile cu părul deschis la culoare, dar şi crearea unui laptop destinat acestor persoane.
Potrivit dezvoltatorilor, jumătate din angajaţii viitorul complex hotelier din Maldive vor trebui să provină din rândul localnicilor. Deoarece aceştia au părul de culoare închisă, ei vor trebui convinşi să se vopsească blond.
Oficialii din Maldive susţin că până în prezent nu au primit nici un detaliu de la dezvoltatorul din Lituania. Cu toate acestea, ei sunt deschişi acestor oferte, cu o singură condiţie: "partenerul din Lituania să aibă un plan de afaceri solid şi realist", precizează Simon Hawkins, directorul de Coorporaţie de Marketing din Maldive, responsabil cu relaţiile publice.
65 % dintre angajaţii complexului vor fi femei
Potrivit investitorului lituanian, planurile de ridicare a hotelului sunt abia la început. Deşi fonduri pentru ridicarea ansamblului hotelier există, lucrările de construcţia vor începe cel mai probabil din anul 2015. Margarita Jankauskaite, directorul companiei, a declarat că 65 % din personal va fi reprezentat de femei. "Personalul care nu este blond poate regurge la peruci, pentru a-şi masca culoarea închisă a părului. În complexul nostru toată lumea este binevenită cu o singură condiţie: să fie blond. Acestă nuanţă de păr reprezintă pentru compania noastră un fel de uniformă", conchide Jankauskaite.
Compania Olialia (de la Oh-la-la), deţinătoarea hotelului, promovează de mai mult timp blondele, venind de-a lungul vremii cu diferite iniţiative "revoluţionare": înfiinţarea unei formaţii pop de cântăreţe blonde, lansarea unei băut