Numărul clienţilor Vodafone România a urcat cu circa 141.000 faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior, până la 9,804 milioane, dar a scăzut în raport cu luna septembrie din 2010.
Veniturile din servicii ale Vodafone, numărul doi pe piaţa locală de telefonie mobilă, au scăzut în perioada octombrie - decembrie 2010 cu 9%, în timp ce numărul de clienţi a crescut uşor, la 9,804 milioane, faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent.
Scăderea de 9% a veniturilor este un rezultat "peste aşteptări" pentru companie, având în vedere mediul economic dificil, a comentat rezultatele Iñaki Berroeta, care a preluat la 1 decembrie 2010 funcţia de CEO al Vodafone România.
"Rezultatele Vodafone România au fost peste aşteptările noastre, în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2010, în condiţiile în care am continuat să operăm într-un mediu economic dificil", a declarat şeful Vodafone România. În perioada aprilie - septembrie 2010 veniturile din servicii ale Vodafone scăzuseră cu 13%.
Şi Orange, liderul pieţei locale de comunicaţii, a înregistrat o scădere a veniturilor în acelaşi interval.
Numărul clienţilor Vodafone România a urcat cu circa 141.000 faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior, până la 9,804 milioane, dar a scăzut în raport cu luna septembrie din 2010.
Vodafone a anunţat un venit mediu pe utilizator (ARPU) de 12,5 euro pentru clienţii cu abonamente, în scădere cu 19% faţă de anul precedent, în timp ce pentru clienţii de cartele prepay nivelul ARPU a fost de 2,5 euro, în scădere cu 3,8%. Venitul mediu total pe utilizator a fost de 6,2 euro în perioada octombrie - decembrie 2010, în scădere cu 18%.
Traficul în reţea a crescut, în ultimul trimestru calendaristic al anului trecut la 4,075 miliarde de minute, de la 3,596 miliarde de minute în aceeaşi perioadă a anului anterior, se arată în raportul grupului britanic.
Pe de