Frigul si vechimea sinelor de tramvai le dau mari batai de cap sefilor Regiei Autonome de Transport Public (RATP) Iasi. Mai multe zone din oras au intrat in reparatii dupa ce liniile de tramvai s-au fisurat. Astfel, mai multe echipaje ale Regiei au fost dislocate in oras pentru a remedia defectiunile la calea de rulare. Cele mai mari probleme sunt, in continuare, in zona Metalurgie, Podu Ros, Tesatura, Padurii, Bucsinescu sau Copou. "Avem cate doua echipe care lucreaza zilnic la liniile fisurate. Acestea cedeaza mai ales din cauza diferentelor de temperatura, dar si pentru ca o parte necesita reabilitare completa", a declarat Adrian Mihai, purtatorul de cuvant al RATP.
Conform acestuia, alte echipe au fost trimise sa curete macazurile si refugiile din statii. "Multe dintre macazuri se blocheaza din cauza mizeriei de pe strazi. Mai mult, pentru ca au fost plangeri din partea soferilor, am decis sa curatam indicatoarele luminoase si balizele semnalizatoare de la refugii", a adaugat Adrian Mihai.
Frigul si vechimea sinelor de tramvai le dau mari batai de cap sefilor Regiei Autonome de Transport Public (RATP) Iasi. Mai multe zone din oras au intrat in reparatii dupa ce liniile de tramvai s-au fisurat. Astfel, mai multe echipaje ale Regiei au fost dislocate in oras pentru a remedia defectiunile la calea de rulare. Cele mai mari probleme sunt, in continuare, in zona Metalurgie, Podu Ros, Tesatura, Padurii, Bucsinescu sau Copou. "Avem cate doua echipe care lucreaza zilnic la liniile fisurate. Acestea cedeaza mai ales din cauza diferentelor de temperatura, dar si pentru ca o parte necesita reabilitare completa", a declarat Adrian Mihai, purtatorul de cuvant al RATP.
Conform acestuia, alte echipe au fost trimise sa curete macazurile si refugiile din statii. "Multe dintre macazuri se blocheaza din cauza mizeriei de pe strazi. Mai mult, pentru ca au fost