A 45-a ediţie a Super Bowl este momentul propice pentru companii, mai ales ţinând cont de numărul uriaş de telespectatori ce vor urmări meciul. Dacă ţinem cont că anul trecut 16,5 milioane de fani au deschis televizoarele pentru a vedea finala Super Bowl, este uşor de înţeles de ce o secundă de publicitate costă companiile 100.000 de dolari.
Cu succesul de care se bucură reclamele nu este de mirare de ce telespectatorii ajung chiar să deschidă televizoarele doar pentru a vedea pauzele de publicitate. "Aproape 50% dintre telespectatori deschid televizoarele pentru a urmări reclame, mai mult decât cei care urmăresc meciul", a declarat pentru publicaţia Fidelity Stephen Master, vicepreşedinte al firmei de cercetare media Nielsen Sports.
"Ai parte de 100 de milioane de telespectatori, iar media va continua să vorbească despre reclame", spune Jordan Breslow, director în cadrul Group M, companie de management al investiţiilor în media.
Dacă vă întrebaţi cât de eficiente sunt reclamele, ar trebui să ştiţi că Snickers ar trebui să vândă 6.329.406 batoane de ciocolată pentru a plăti o reclamă de 30 de secunde, în timp ce Bridgestone ar trebui să vândă 298.656 anvelope.
Producătorul auto Chrysler pare să fie cel mai încrezător în reclamele din timpul meciului Super Bowl, achiziţionând 2 minute de reclamă, pentru un asemenea timp fiind necesar chiar acordul forului NFL. Pentru cele două minute de reclamă CEO-ul companiei Sergio Marchionne a declarat că a plătit nu mai puţin de 9 milioane de dolari, informează Reuters. "Aceasta va fi cea mai urmărită reclamă de două minute din istoria televiziunii", declară Brad Adgate, senior vicepreşedinte în cercetare al companiei Horizon Media.
Printre alte companii care îşi vor face reclamă în timpul meciului vor fi Mercedes Benz, BMW, Hyundai Motor şi Kia, Volkswagen şi divizia sa Audi şi Suzuki Motor.
@