Profitul de pe urma spoturilor publicitare care au fost difuzate în timpul meciului de anul acesta dintre Pittsburgh Steelers şi Green Bay Packers din Super Cupa campionatului american de fotbal (NFL) este prevăzut să ajungă la 210 milioane de dolari (154 mil. euro), întrecând cu mult recordul anului trecut de 106,5 mil. dolari.
Companiile care au dorit să îşi facă reclamă televizată în timpul acestui meci al campionatului american de fotbal au trebuit să scoată din buzunar trei milioane de dolari pentru fiecare 30 de secunde de clip.
Packers a câştigat SuperBowl! Asistenţă record la cea mai importantă partidă a Americii
Preţurile la publicitate au scăzut în 2010, dar acum au revenit la pragul din 2009. Reclamele care vor urma sunt la fel de aşteptate ca şi meciul. Anul acesta aşteptările subliniază reclamele retailerului de electronice, BestBuy, în care joacă Justin Bieber şi Ozzy Osbourne şi reclamele Volkswagen în care apare un copil îmbrăcat în hainele personajului fictiv din "Razboiul stelelor", Darth Vader.
Profitul de pe urma spoturilor publicitare care au fost difuzate în timpul meciului de anul acesta dintre Pittsburgh Steelers şi Green Bay Packers din Super Cupa campionatului american de fotbal (NFL) este prevăzut să ajungă la 210 milioane de dolari (154 mil. euro), întrecând cu mult recordul anului trecut de 106,5 mil. dolari.
Companiile care au dorit să îşi facă reclamă televizată în timpul acestui meci al campionatului american de fotbal au trebuit să scoată din buzunar trei milioane de dolari pentru fiecare 30 de secunde de clip.
Packers a câştigat SuperBowl! Asistenţă record la cea mai importantă partidă a Americii
Preţurile la publicitate au scăzut în 2010, dar acum au revenit la pragul din 2009. Reclamele care vor urma sun