Arianna Huffington, co-fondator al Huffington Post şi editor-şef al publicaţiei, a publicat pe site, sub titlul "O fuziune de viziuni", istoria profitabilei ei întâlniri cu Tim Armstrong, preşedinte AOL.
Huffington Post, publicaţia online născută dintr-o investiţie de 1 milion de dolari în 2005 şi considerată una dintre cele mai puternice platforme de analize şi ştiri din America, va fi cumpărată de compania AOL, pentru 315 milioane de dolari. "Ca parte a acestei tranzacţii, Arianna Huffington, cofondator al Huffington Post şi editor-şef al publicaţiei, va fi numită preşedinte şi redactor-şef al Huffington Post Media Group, care va include Huffington Post şi alte divizii de conţinut ale AOL", se arată comunicatul celor două companii.
Noul grup media va avea, pentru toate site-urile, circa 117 milioane de vizitatori unici pe lună în Statele Unite ale Americii şi aproximativ 270 de milioane de vizitatori unici din întreaga lume. Datele au fost estimate analizând cifrele de audienţă din luna decembrie 2010, publicate de compania de cercetare de piaţă comScore.
Rezoluţia de Anul Nou
Arianna Huffington povesteşte pe site-ul Huffington Post cum a început totul. "Rezoluţia mea de Anul Nou, pe 2011, a fost să duc Huffington Post la următorul nivel, să creştem nu doar puţin, ci exponenţial. Cu ajutorul CEO-ului nostru, Eric Hippeau, şi al şefului de vânzări, Greg Coleman, am reuşit să facem site-ul profitabil. Acum venise vremea să facem un salt", scrie Arianna Huffington.
Aşa că la prima întâlnire din acest an a boardului, a stabilit câteva zone pe care şi-a propus să le dezvolte, printre care lansarea unor secţiuni internaţionale a Huffington Post, precum HuffPost Brazilia, videouri mult mai originale sau crearea unor secţiuni adiţionale care să acopere lipsurile din conţinutul oferit pe site - auto, muzică, jocuri. Cam pe la