Producătorul român de cosmetice Farmec Cluj-Napoca a obţinut în 2010 o cifră de afaceri de 95,9 milioane lei (22,8 mil. euro), în creştere cu 10% faţă de 2009. În 2009 compania anunţa o cifră de afaceri de 86,8 mil. lei (20,5) şi un profit de circa 7,4 mil. lei, potrivit datelor publicate pe Registrul Comerţului.
Pentru 2011 producătorul de cosmetice vizează o creştere a afacerilor cu 5%, ceea ce ar însemna depăşirea pragului de 100 de mil. lei, în condiţiile în care produsele Farmec vor fi vândute în reţelele de retail din Ungaria.
"Am încheiat un an dificil cu rezultate peste aşteptări, în condiţiile în care, în primele luni, obiectivul nostru de creştere era de 5%", declară Mircea Turdean, Director General Farmec Cluj-Napoca. "Motorul creşterii au fost lansările, susţinute de investiţii în marketing şi de o prezenţă mai vizibilă în principalele canale de distribuţie. Pentru acest an, avem în vedere consolidarea poziţiei pe piaţă şi un avans al afacerilor de încă 5%, în condiţiile în care vom avea un mare număr de noutăţi cu care vom susţine vânzările. Intenţionăm, de asemenea, să pătrundem în reţelele moderne de retail din afara ţării, primii paşi în această direcţie fiind deja realizaţi anul trecut, prin intrarea pe piaţa din Ungaria."
În portofoliul Farmec se numără produse cosmetice şi de îngrijire(Laptele demachiant Doina, produsele Gerovital), şi produse de curăţenie pentru bucătărie (Nufăr şi Triumf).
Competitorii companiei sunt L'Oréal Paris, Beiersdorf, Unilever, Elmi Prodfarm, Johnson&Johnson.
Producătorul român de cosmetice Farmec Cluj-Napoca a obţinut în 2010 o cifră de afaceri de 95,9 milioane lei (22,8 mil. euro), în creştere cu 10% faţă de 2009. În 2009 compania anunţa o cifră de afaceri de 86,8 mil. lei (20,5) şi un profit de circa 7,4 mil. lei, potrivit datelor publicate pe Registrul