Conducerea instituţiei susţine că vina aparţine exclusiv tipografiei care a modificat virgula care separa
zecimalele sumelor datorate cu puncte
Toţi agenţii economici braşoveni au primit zilele trecute din partea companiei Electrica un cadou întârziat de Crăciun. Mai exact, extrasele de cont cu debitele la 31 octombrie au fost trimise greşit clienţilor. Oana Coantă, managerul unei companii braşovene, ne-a declarat că „extrasul de cont figura cu un debit de 187.000 de lei, în condiţiile în care factura mea lunară este în medie de 1.500 de lei, ceea ce înseamnă factura pentru 19 ani de furnizare a energiei electrice”.
Alexandru Negrilă, directorul Agenţiei Braşov a societăţii Electrica Transilvania Sud, ne-a spus că greşelile au fost făcute la tipărirea extraselor de cont - „de exemplu o sumă de 10,00 a fost transformată în 10.000 de lei la care au mai adăugat ei zecimale”. „Noi am trimis corect extrasele de cont la tipografie, dar ei au procesat greşit datele şi au modificat virgula care separa zecimalele cu punct şi au mai adăugat ei alte zecimale. Zilele următoare vom trimite agenţilor economici din Braşov o scrisoare prin care ne vom cere scuze pentru aceste neplăceri şi vom retrimite extrasul de cont corect”, a spus Negrilă.
Potrivit Codului fiscal, furnizorii de utilităţi sunt obligaţi să trimită anual clienţilor persoane juridice extrasele de cont cu debitele la 31 octombrie. La Braşov au fost trimise peste 30.000 de astfel de extrase de cont greşite. Conducerea instituţiei susţine că vina aparţine exclusiv tipografiei care a modificat virgula care separa
zecimalele sumelor datorate cu puncte
Toţi agenţii economici braşoveni au primit zilele trecute din partea companiei Electrica un cadou întârziat de Crăciun. Mai exact, extrasele de cont cu debitele la 31 octombrie au fost trimise greşit clienţilor. Oana Coa