Explicație pentru poză:
Acum 3 ani și câteva luni. Era perioada când, împreună cu frații Galușca și Dumitru Ciorici, am lansat New Media Group, compania ce a dezvoltat portalul de știri UNIMEDIA și VESTI.MD. Un birou de 20 m.p. la Casa Presei. Câteva calculatoare aduse de acasă. O echipă de tineri. Mult entuziasm. Resurse zero. Frumoase amintiri.
Atunci, UNIMEDIA avea 250 de vizitatori pe zi. Acum – 30-35 mii de vizitatori unici pe zi.
Atunci, ca și acum, opinia publică “a vândut” și “a cumpărat” UNIMEDIA mai multor politicieni. Fals. Și atunci. Și acum.
Atunci, unicii angajați ai companiei erau cei 4 tineri proprietari. Acum – o afacere bine pusă pe picioare.
Atunci, eram 24/24 cu gândul la companie. Acum – nu mai sunt implicat în managementul zilnic al companiei (am rămas doar ca asociat). Afacerea a continuat să se dezvolte dinamic.
Lucrurile mari de abia încep!
Explicație pentru poză:
Acum 3 ani și câteva luni. Era perioada când, împreună cu frații Galușca și Dumitru Ciorici, am lansat New Media Group, compania ce a dezvoltat portalul de știri UNIMEDIA și VESTI.MD. Un birou de 20 m.p. la Casa Presei. Câteva calculatoare aduse de acasă. O echipă de tineri. Mult entuziasm. Resurse zero. Frumoase amintiri.
Atunci, UNIMEDIA avea 250 de vizitatori pe zi. Acum – 30-35 mii de vizitatori unici pe zi.
Atunci, ca și acum, opinia publică “a vândut” și “a cumpărat” UNIMEDIA mai multor politicieni. Fals. Și atunci. Și acum.
Atunci, unicii angajați ai companiei erau cei 4 tineri proprietari. Acum – o afacere bine pusă pe picioare.
Atunci, eram 24/24 cu gândul la companie. Acum – nu mai sunt implicat în managementul zilnic al companiei (am rămas doar ca asociat). Afacerea a continuat să se dezvolte dinamic.
Lucrurile mari de abia încep!