Reţeaua socială MySpace, pentru care magnatul media australian Rupert Murdoch a plătit în 2005 aproape 600 de milioane de dolari, ar putea fi vândută în pierdere, pentru o sumă de peste 10 ori mai mică, scrie agenţia de ştiri Bloomberg.
News Corp. ar putea ajunge să vândă MySpace pentru 50 până la 200 de milioane de dolari, potrivit sursei citate.
MySpace, o reţea socială fondată în anul 2003 în Statele Unite, era în anul preluării de către News Corp. în plină expansiune.
Un an mai târziu, în 2006, MySpace era cea mai mare reţea socială din lume, cu peste 100 de milioane de utilizatori - poziţie deţinută până în anul 2008, când rivalii de la Facebok au înregistrat în premieră valori mai ridicate ale traficului pe site. În prezent, MySpace are mai puţin de 70 de milioane de utilizatori, în timp ce Facebook are aproape 600 de milioane.
News Corp. nu oferă detalii privind veniturile MySpace. Acestea au fost însă estimate la aproape 400 de milioane de dolari în 2009, o jumătate din încasările estimate ale Facebook în aceeaşi perioadă.
Oficialii News Corp. au declarat săptămâna trecută că iau în considerare mai multe opţiuni în ceea ce priveşte MySpace, printre care şi apariţia unor "noi proprietari".
"News Corp. a fost deschisă să discute cu noi despre MySpace", a declarat pentru Bloomberg Justin Siegel, CEO al MocoSpace, o reţea socială care este interesată de preluarea reţelei MySpace.
Reprezentanţii News Corp. nu au comentat declaraţiile lui Siegel.
Reţeaua socială MySpace, pentru care magnatul media australian Rupert Murdoch a plătit în 2005 aproape 600 de milioane de dolari, ar putea fi vândută în pierdere, pentru o sumă de peste 10 ori mai mică, scrie agenţia de ştiri Bloomberg.
News Corp. ar putea ajunge să vândă MySpace pentru 50 până la 200 de milioane de dolari, potrivit sursei citate.
MySpace, o reţea soci