Asesoft Distribution, numărul unu pe piaţa locală de distribuţie, şi-a mărit anul trecut rulajul cu 45%, la 145 de milioane de euro, pe fondul semnării unor contracte importante cu companii precum Hewlett-Packard (HP), Samsung sau Sony. Numai din contractul semnat în toamna anului trecut cu HP, compania estima să obţină 5 milioane de dolari în urma acestui parteneriat până la finele lui 2010.
"Principala direcţie asupra căreia am concentrat strategia de distribuţie în 2010 şi pe care vom continua să ne dezvoltăm şi în 2011 a fost reprezentată de proiectele şi parteneriatele cu distribuitorii din zona de business", a declarat Răzvan Ziemba, director general al Asesoft Distribution. El a adăugat că profitul Asesoft Distribution s-a menţinut la 3,5 milioane de euro, la nivelul celui obţinut în 2009.
Pentru acest an, compania care face parte din grupul Asesoft, controlat de omul de afaceri Sebastian Ghiţă, are drept obiectiv creşterea afacerilor cu 14%, la 165 de milioane de euro, în condiţiile în care şi piaţa de distribuţie va creşte cu 10 procente, a mai spus reprezentantul Asesoft Distribution.
Compania susţine că anul trecut nu a avut afaceri directe cu statul, livrând produse doar către companii private. Pe de altă parte, alte companii din grup, precum Asesoft International, integrator de soluţii IT, şi TeamNet International, furnizor de soluţii pentru companii, au fost anul trecut unii dintre cei mai mari câştigători ai contractelor cu statul de pe segmentul IT. Reprezentanţii Asesoft Distribution nu au precizat dacă au furnizat către alte companii din grup echipamente care să fi fost livrate ulterior către instituţii publice.
În altă ordine de idei Ziemba a precizat că vânzările în creştere ale produselor Serioux, marca proprie a Asesoft Distribution, de aproape 10 mil. $ anul trecut, reprezintă un alt motiv pentru afacerile în creştere a