Ministrul de Interne, Traian Igaş, i-a cerut noului şef al Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă, Marcel Lucaciu, ca în trei luni de la instalarea în funcţie să meargă în fiecare judeţ al ţării şi să constate starea de fapt din teren, informează Mediafax.
Traian Igaş i-a solicitat lui Lucaciu să stea de vorbă cu autorităţile din fiecare judeţ, să facă o evaluare a stării de fapt, a nivelului de dotare cu echipamente şi a colaborării cu alte instituţii.
Ministrul a precizat că, în urma acestei analize, noul inspector general ar trebui să-şi stabilească obiectivele atât în 2011, cât şi pe timpul mandatului său.
Ministrul Igaş i-a spus acestuia că din moment ce a semnalat o comunicare deficitară la nivelul sistemului integrat de management al situaţiilor de urgenţă are acum posibilitatea să găsească pârghiile de comunicare cu toate structurile vizate de sistem.
În ceea ce priveşte dotarea IGSU cu echipamente şi autospeciale, Igaş a amintit că lucrurile pot fi perfecţionate şi a cerut conducerii inspectoratului să aibă încredere că are toată deschiderea să găsească cele mai bune formule pentru o dotare corespunzătoare.
Igaş i-a mai recomandat lui Lucaciu să încerce să-i convingă pe factorii de decizie din fiecare judeţ să găsească soluţii de parteneriate şi să îi implice în activitatea de dotare a IGSU.
Traian Igaş a mai amintit că IGSU se află pe primul loc la nivel naţional în ceea ce priveşte încrederea cetăţenilor, cu un grad de 89 la sută, şi a subliniat că şi-ar dori ca celelalte structuri ale ministerului să ia drept exemplu această instituţie.
Ministrul de Interne, Traian Igaş, i-a cerut noului şef al Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă, Marcel Lucaciu, ca în trei luni de la instalarea în funcţie să meargă în fiecare judeţ al ţării şi să constate starea de fapt din teren, informează Mediafax. @N_