Banca Carpatica, RBS şi Eximbank şi-au relansat în ultima perioadă site-urile în încercarea de a uşura accesul clienţilor la informaţiile dorite, de a le face mai prietenoase şi, nu în ultimul rând, de a promova serviciile de internet banking. Georgiana Mincu, director executiv de retail la Carpatica, spune că noua versiune a site-ului face parte din strategia de consolidare a brandului. Fiecare bancă încearcă să-şi poziţioneze cât mai vizibil pe pagina de start "poarta" de acces la serviciul de internet banking.
Carpatica a introdus formulare prin care clientul poate trimite informaţii de contact pentru a primi detalii despre credite. La Eximbank, clienţii pot solicita informaţii despre un anumit produs prin simpla introducere a adresei de e-mail, faţă de varianta anterioară în care era necesară completarea unui formular cu informaţii de identificare detaliate. Într-o săptămână şi jumătate de la relansarea site-ului Eximbank a primit în acest mod peste 50 de solicitări de informaţii, cele mai multe vizând credite de investiţii. De asemenea, a fost introdus un motor de căutare, iar produsele sunt grupate pe destinaţiile principale. La RBS, noua variantă a site-ului mizează pe atractivitatea vizuală, fiind mult mai colorat şi ilustrat. Banca promovează din pagina de start creditele de refinanţare, prin care încearcă să atragă clienţi de la competitori.
Banca Carpatica, RBS şi Eximbank şi-au relansat în ultima perioadă site-urile în încercarea de a uşura accesul clienţilor la informaţiile dorite, de a le face mai prietenoase şi, nu în ultimul rând, de a promova serviciile de internet banking. Georgiana Mincu, director executiv de retail la Carpatica, spune că noua versiune a site-ului face parte din strategia de consolidare a brandului. Fiecare bancă încearcă să-şi poziţioneze cât mai vizibil pe pagina de start "poarta" de acces la serviciul de i