Greul a trecut pentru asigurările de viaţă. Astfel, după primii doi ani de criză, în care asiguratorii s-au confruntat cu renunţări la poliţe şi răscumpărări, anul 2010 a venit cu o creştere uşoară a afacerilor. Poliţele cu componenţă investiţională, care practic s-au prăbuşit la debutul crizei, au devenit motorul pieţei de profil.
Poliţele tradiţionale sunt din ce în ce mai căutate, fiind cele mai accesibile în astfel de perioade grele, iar, conform asigurătorilor, cele pentru copii şi cele de sănătate vor cunoaşte şi ele creşteri importante în următorii doi ani.
Dar ce a făcut posibilă această revenire? Conştientizarea nevoii de protecţie financiară a populaţiei şi dezvoltarea canalelor de vânzare specifice pentru fiecare companie în parte: agenţi, brokeraj sau bancassurance.
Invitaţi: Romeo JANTEA - Consultant, JANTEA Professional,. Theodor ALEXANDRESCU - Director General, Alico Asigurări, Mihaela CIRCU - Director New Media în cadrul Media XPRIMM şi coordonator al www.asigurariledeviata.ro.
Urmareste înregistrarea video a întregii emisiuni. Emisiunea Ora de risc din 8 februarie 2011
Greul a trecut pentru asigurările de viaţă. Astfel, după primii doi ani de criză, în care asiguratorii s-au confruntat cu renunţări la poliţe şi răscumpărări, anul 2010 a venit cu o creştere uşoară a afacerilor. Poliţele cu componenţă investiţională, care practic s-au prăbuşit la debutul crizei, au devenit motorul pieţei de profil.
Poliţele tradiţionale sunt din ce în ce mai căutate, fiind cele mai accesibile în astfel de perioade grele, iar, conform asigurătorilor, cele pentru copii şi cele de sănătate vor cunoaşte şi ele creşteri importante în următorii doi ani.
Dar ce a făcut posibilă această revenire? Conştientizarea nevoii de protecţie financiară a populaţiei şi dezvoltarea canalelor de vânzar