SMS va reprezenta în continuare 90% din campaniile de mobile marketing, iar aplicaţiile mobile vor fi pe locul doi
Promoţiile cu înscriere prin SMS vor continua să crească
Bugetele vor creşte în 2011 cu cel puţin 20%, după ce piaţa a depăşit 5 mil. euro anul trecut
În 2011, piaţa de mobile marketing va continua să crească, după ce anul trecut a depăşit 5 milioane de euro, iar SMS va rămâne metoda preferată de comunicare, potrivit celei mai recente analize a compania Voxline Communication. Această creştere vine în contextul în care această modalitate de comunicare şi-a demonstrat eficienţa într-o perioadă în care accentul s-a pus pe beneficii, raportate la costuri. "Anul 2010 a înregistrat o creştere spectaculoasă în mobile marketing pe toate fronturile: mult mai multe campanii de comunicare prin sms, o dublare a promoţiilor cu înscriere prin sms, campanii de mobile web, aplicaţii pentru telefonul mobil lansate de companii din zona financiară şi din retail, primele campanii care au folosit coduri QR. Cum piaţa de mobile marketing a depăşit deja pragul valoric de 5 milioane de euro, pentru a sprijini comunitatea specialiştilor în marketing, am hotărât să oferim un top al tendinţelor pe piaţă de marketing mobil în anul ce vine", a declarat Dan Vîrtopeanu, General Manager Voxline Communication. Astfel, promoţiile cu înscriere prin sms vor continua trendul ascendent din ultimii ani. "Dacă în 2010 am monitorizat peste 100 de campanii, anul acesta ne aşteptăm la o creştere între 30 şi 50%", a explicat Dan Vîrtopeanu.
Bugetele alocate pentru marketing mobil vor creşte şi în 2011 cu cel puţin 20%, o bună parte din aceşti bani fiind alocaţi campaniilor de testare şi experimentare.
Tot mai multe branduri adoptă aplicaţiile mobile
Anul acesta, România va urma trendul global prin care tot mai multe branduri adoptă aplicaţiile