Voxline Communication, care furnizează servicii integrate de mobile marketing, a avut anul trecut afaceri de 1,7 milioane de euro din campanii de marketing pentru telefonul mobil, a declarat pentru ZF Dan Vîrtopeanu, general manager al companiei. Pentru acest an compania are drept obiectiv obţinerea unor afaceri în creştere cu 10%, la aproape 1,9 milioane de euro. Printre clienţii Voxline Communication se numără companii precum JTI, Star Foods, Western Union, Duracell, Braun, Dr. Oetker, Wrigley, Farmec, LG sau Porsche România. Potrivit unui studiu realizat de Voxline Communication, în acest an companiile se vor orienta către aplicaţiile pentru smartphone-uri şi vor prefera SMS-ul ca metodă de promovare pe terminalele mobile.
"Promoţiile cu înscriere prin sms vor continuat trendul ascendent din ultimii ani - dacă în 2010 am monitorizat peste 100 de campanii, anul acesta ne aşteptăm la o creştere între 30 şi 50%", se arată în studiu. În România s-a ajuns la o bază de 2 milioane de smartphone-uri, potrivit lui Vîrtopeanu, ceea ce înseamnă 10% din totalul de 20 de milioane de telefoane mobile active în piaţă. Voxline Communication a fost înfiinţată în 1998 cu capital francez, având în prezent 20 de angajaţi în România.
Voxline Communication, care furnizează servicii integrate de mobile marketing, a avut anul trecut afaceri de 1,7 milioane de euro din campanii de marketing pentru telefonul mobil, a declarat pentru ZF Dan Vîrtopeanu, general manager al companiei. Pentru acest an compania are drept obiectiv obţinerea unor afaceri în creştere cu 10%, la aproape 1,9 milioane de euro. Printre clienţii Voxline Communication se numără companii precum JTI, Star Foods, Western Union, Duracell, Braun, Dr. Oetker, Wrigley, Farmec, LG sau Porsche România. Potrivit unui studiu realizat de Voxline Communication, în acest an companiile se vor orienta