Compania japoneză Sony, unul dintre cei mai mari producători mondiali de electronice, estimează că va înregistra în acest an vânzări mai mari în România, pe fondul revenirii economiei şi al cererii de pe piaţa IT&C, declară Tomohiro Nakashima, 38 de ani, care a preluat la începutul acestei luni conducerea operaţiunilor companiei din Balcanii de Est.
"Ne aşteptăm şi la o revenire a pieţei, dar avem şi obiectivul de a ne mări cota de piaţă", a spus Nakashima, făra a oferi alte detalii. El
l-a înlocuit în funcţie pe Taiju Ishikawa, care a preluat coordonarea operaţiunilor Sony din Cehia şi Slovacia.
Nakashima, care şi-a început cariera în cadrul Sony în urmă cu 14 ani, are experienţă în marketing, vânzări şi retail şi a ocupat mai multe poziţii la nivel internaţional în cadrul Sony. El a fost şeful operaţiunilor în ţări ca Pakistan, Afganistan şi Iran, iar înainte de deveni şeful Sony pe regiunea Balcanilor de Est a fost responsabil de reţeaua globală de retail a Sony.
Din noua funcţie, el va răspunde de operaţiunile Sony din România, Bulgaria, Macedonia, Albania şi Kosovo. Cea mai importantă piaţă din regiune pentru Sony este România - având în vedere potenţialul de vânzări de pe această piaţă, spune Nakashima. "Populaţia din România e de trei ori mai mare decât ţara de pe locul doi, Bulgaria", explică oficialul Sony. Nakashima a spus că Sony România va angaja noi oameni, fără a oferi însă detalii.
În plus, spune Nakashima, pe piaţa din România nu se vând doar produsele foarte ieftine, ci există cerere şi pentru electronice din gama de top şi din punctul de vedere al preţului, dar şi al caracteristicilor tehnice. "Marea diferenţă pe care o văd în România faţă de celelalte ţări este că românii nu se uită doar la preţ. Românii se uită şi la branduri, se uită şi la design şi la caracteristicile tehnice şi acest lucru este unul bun pentru noi.