În ultimii ani băncile şi-au completat ofertele cu servicii de internet banking care au început să aibă prindere la români. Internet Banking-ul este utilizat cel mai frecvent pentru plata facturilor, cum sunt cele la telefonie mobilă şi fixă, televiziune prin cablu, internet sau gaze. Principalul avantaj pe care ţi-l oferă serviciul Internet Banking este mobilitatea. Practic, te poţi loga la contul tău de Internet Banking direct din browser de la orice computer cu conexiune la internet, fără să mai fie nevoie de instalarea unor programe suplimentare. Serviciul este disponibil non-stop, deşi tranzacţiile se vor desfăşura efectiv în timpul programului de lucru al băncii. Pe lângă administrarea contului/conturilor curente, a conturilor descoperite, a depozitelor bancare şi a cardurilor de debit/credit, serviciile de Internet Banking îţi dau posibilitatea de a face plăţi, de a stabili data ordinelor de plată şi de a vizualiza istoricul tranzacţiilor.
Numărul total de clienţi care folosesc internet banking, atât persoane fizice cât şi companii, a urcat cu peste 65% anul trecut, până la 1,96 milioane, potrivit datelor colectate de la bănci. Şi numărul de tranzacţii a înregistrat în 2009 o creştere anuală de 28%, până la 2,4 milioane.
Numărul clienţilor care folosesc Internet Banking este în continuă creştere
Astfel, BCR a lansat un site dedicat serviciului de Internet Banking oferit clienţilor. Site-ul conţine informaţii despre modul de funcţionare, produse şi serviciile oferite de bancă şi comisioanele aferente. Portalul www.24banking.ro a fost lansat cu scopul de a uşura accesul clienţilor la serviciul de Internet Banking şi de a oferi toate informaţiile necesare despre modalitatea de funcţionare şi costurile ataşate. ''Numărul clienţilor BCR care folosesc serviciul de Internet Banking este în continuă creştere, ca şi numărul de tranzacţ