Unilever, al doilea cel mai mare producător de bunuri de larg consum ar putea cumpăra Colgate-Palmolive, pentru a-şi creşte vânzările pe pieţele emergente, potrivit analistului Nicholas Sochovsky de la Unicredit SpA din Londra, citat de Bloomberg.
Astfel, Colgate ar costa în jur de 55 de miliarde de dolari, potrivit unei note a analistului, ceea ce reprezintă cu 50% mai mult decât actuala valoare de piaţă a companiei, care este de 36,8 miliarde de dolari.
Directorul Unilever, Paul Polman, a cheltuit 3,9 miliarde de euro pentru cinci achiziţii – Alberto Culver Co. şi Sara Lee Corp.'s. - efectuate în ultimele 18 luni. Pentru a finanţa o parte din această achiziţie, analistul Unicredit mai spune că ar Unilever ar putea strânge 10 miliarde de euro din acţiuni.
Unilever, al doilea cel mai mare producător de bunuri de larg consum ar putea cumpăra Colgate-Palmolive, pentru a-şi creşte vânzările pe pieţele emergente, potrivit analistului Nicholas Sochovsky de la Unicredit SpA din Londra, citat de Bloomberg.
Astfel, Colgate ar costa în jur de 55 de miliarde de dolari, potrivit unei note a analistului, ceea ce reprezintă cu 50% mai mult decât actuala valoare de piaţă a companiei, care este de 36,8 miliarde de dolari.
Directorul Unilever, Paul Polman, a cheltuit 3,9 miliarde de euro pentru cinci achiziţii – Alberto Culver Co. şi Sara Lee Corp.'s. - efectuate în ultimele 18 luni. Pentru a finanţa o parte din această achiziţie, analistul Unicredit mai spune că ar Unilever ar putea strânge 10 miliarde de euro din acţiuni.