Multi webmasteri se lovesc de faptul ca nu ating rezultatele dorite in campaniile lor de SEO. De ce nu sunt campaniile tale performante? Ce ar trebui sa faci ca sa te asiguri ca optimizarea in motoarele de cautare functioneaza si pentru tine? Va indicam cateva motive:
Motivul 1: Nu ti-ai pus obiectivele corect
Daca website-ul tau nu este bine pozitionat in top pe diverse cuvinte cheie mai lungi, nu te poti astepta sa ai succes la cuvinte cheie foarte scurte cum ar fi “auto”, un cuvant cu o competitie foarte mare.
Trebuie sa incepi folosind cuvinte cheie mai lungi pentru care sa obtii pozitii de top. Optimizeaza diferite pagini ale site-ului pe astfel de cuvinte cheie cu o competitie redusa. Cu cat ai mai multe pozitionari de top pentru cuvinte cheie usoare (fara concurenta mare – formate din 3-4 cuvinte), cu atat sansele tale cresc la promovarea pe cuvinte cu o competitie mult mai mare dar care apartin aceluiasi subiect.
Este ca si cum te-ai pregati pentru un maraton. Trebuie sa alergi distante mici la inceput de doar cativa kilometri inainte de a ataca un maraton intreg de 42 de kilometri.
Motivul 2: Nu iei in serios SEO (search engine optimization)
Optimizarea pentru motoarele de cautare nu presupune sa faci niste modificari la site, sa faci rost de cateva linkuri si sa uiti de treaba asta. Trebuie sa aloci timp suficient pentru a avea rezultate. SEO este o investitie in compania ta si ar trebui tratat corespunzator.
Daca tot ceea ce faci este sa iti inscrii site-ul in motoarele de cautare atunci nu vei avea succes. Trebuie sa investesti timp si efort pentru optimizarea corecta a website-ului tau. Sunt multe tool-uri care te pot ajuta, dar partea grea tot tu trebuie sa o faci.
Motivul 3: Te focusezi pe elementele gresite
Multi webmasteri sunt obsedati de lungimea title_t