Directorul Direcţiei de Servicii Publice din cadrul Primăriei Constanţa, Ionel Pilat, ne-a spus, surprinzător sau nu, că ceasurile au îngheţat de frig la propriu şi că deocamdată nu sunt bani pentru serviciile de reparare a acestora. Daniela Costea, administratorul Media Outpost SRL, societatea care s-a ocupat de repararea ceasurilor, îl contrazice însă pe şeful din primărie: „Defecţiunile sunt legate de branşamente, nu au legătură cu temperaturile de afară" Menţionăm că pentru achiziţionarea acestora s-a plătit nu mai puţin de 12 miliarde de lei vechi fără TVA, întreţinerea acestora costă anual 1,3 miliarde de lei vechi, iar serviciile au fost asigurate până în decembrie 2010 de Media Outpost SRL Problema referitoare la aceste ceasuri nefuncţionale este ştiută de direcţia din primărie care are sub aripă aceste ceasuri digitale, dar nimeni nu a făcut nimic până acum. În urmă cu aproape trei ani, autorităţile locale constănţene anunţau cu mare tam-tam, înaintea campaniei pentru locale, că vor să instaleze ceasuri analogice, tip calion, şi ceasuri digitale în cele mai importante intersecţii din oraş, pentru a le înlocui pe cele vechi. După aproape patru luni, autoritatea contractantă a predat contractul de 1.251.932,84 de lei fără TVA unei societăţi din Arad, SC Apel Industries SRL, aleasă în detrimentul altor două firme. Nu sunt bani de reparaţii Dacă până acum au mers relativ bine, cu mici excepţii din când în când, de mai bine de o săptămână, în mai multe intersecţii din oraş acestea nu mai merg: nici ceasul digital din parcarea de vizavi de blocurile ANL din Poarta 6, nici cel din intersecţia de la Far, dar nici cel de la ICIL. Culmea este că nimeni nu s-a interesat să le repare în vreun fel. Se pare că cei de la Direcţia de Servicii Publice din cadrul primăriei, aflată în mâna directorului Ionel Pilat, ştiu despre această problemă, însă nu sunt bani pentru rep