Ministerul Turismului organizează o licitaţie, în vederea creării unei "imagini pozitive a României ca destinaţie turistică"
Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) va organiza o licitaţie în valoare de 2 milioane de euro, pentru a achiziţiona servicii privind organizarea evenimentelor de promovare şi dezvoltare a destinaţiilor şi produselor turistice, informează un comunicat emis, ieri, de MDRT.
"În cadrul proiectului de promovare a României prin noua identitate definită prin brandul naţional de turism, Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului a lansat procedura de achiziţie a serviciilor privind organizarea evenimentelor de promovare şi dezvoltare a destinaţiilor şi produselor turistice derulate de Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului în ţară şi în străinătate în anul 2011", se arată în documentul emis de MDRT.
Finanţarea provine din fonduri europene nerambursabile
Finanţarea proiectului este asigurată din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operaţional Regional, axa 5, operaţiunea "Crearea unei imagini pozitive a României ca destinaţie turistică prin definirea şi promovarea brandului turistic naţional".
Firmele participante la licitaţie trebuie să ofere soluţii pentru realizarea diferitelor tipuri de evenimente cum ar fi: masă rotundă, workshop, gale, seri româneşti, evenimente de tipul road-show, conferinţe, congrese, seminarii, burse şi forumuri de turism, expoziţii foto, precum şi alte tipuri de evenimente (culturale, gastronomice, de imagine cu rol în creşterea circulaţiei turistice în România sau cu impact în creşterea notorietăţii României ca destinaţie turistică), fiecare dintre acestea având cerinţe specifice. Firma câştigătoare va amenaja spaţiile pentru desfăşurarea evenimentelor, va realiza obiectele promoţionale, va asigura întreaga logistică a evenimentelor, tra