Finala campionatului de fotbal american a fost aprigă şi pe teren, şi în pauză, când în competiţie au intrat reclamele. Sursa: HEPTA
1 /.
Înainte de a şti cine a câştigat râvnitul trofeu, în mintea tuturor celor care au urmărit de pe stadion sau din faţa ecranului finala Super Bowl rămân întipărite reclamele difuzate în pauzele meciului.
Unele dintre ele sunt o adevărată pierdere de timp, pe când altele sunt considerate reale opere de artă, iar dacă ţinem cont că pentru 30 de secunde de publicitate la Super Bowl s-au plătit anul acesta, canalului FOX, nu mai puţin de 3 milioane de dolari, efortul companiilor publicitare de a realiza cele mai interesante, cele mai amuzante şi mai atractive reclame este explicabil. Şi cum altfel să obţii efectul maxim decât cu vedetele momentului şi cu idei dintre cele mai trăsnite?
Ca-n filme
Aşa se face că am ajuns să-l avem pe "micuţul" Darth Vader într-o reclamă amuzantă la ultimul model Volkwagen Passat care, înainte de Super Bowl, a adunat peste 13 milioane de vizualizări pe YouTube, sau pe Eminem în variantă animată într-un spot Lipton pentru care artistul a primit nu mai puţin de un milion de dolari.
Nu ştim câţi bani a câştigat şi Ozzy Osbourne din reclama animată la acelaşi produs, dar ambii şi-au îngrăşat conturile după ce au "jucat" în spoturi pentru două branduri puternice. Eminem a fost imaginea Chrysler în reclama "Imported for Detroit".
Reprezentanţii Chrysler au vrut iniţial să folosească doar celebrul hit al rapperului, "Loose Yourself", dar în urma discuţiilor cu acesta au constatat că împărtăşeau aceeaşi pasiune pentru Detroit, aşa că au decis să îl introducă în reclamă.
De cealaltă parte, Ozzy Osbourne şi soţia lui, Sharon, au delectat cei aproximativ 90 de milioane de spectatori şi telespectatori ai Super B